Et donem suport des

• +34 629 419 209, 696 950 512,
  • [email protected]

Associació Petjada de Carboni

Som una ONG ciutadana dedicada a ajudar a neutralitzar el carboni que generen ciutadans, professionals i pimes que ajuda de forma gratuïta ciutadans, professionals i pimes a calcular, reduir compensar i registrar la seva empremta de CO2.

Els nostres recursos són limitats pel que si heu rebut una invitació per a aquesta campanya que s’ha enviat manualment a un grup seleccionat de receptors entre els quals figura la vostra empresa les dades públiques de la qual s’han obtingut de BD d’empreses d’Internet agraïm que l’aprofiteu.

• Si estàs interessat a formar part de la primera fase de realització dels estudis respons al correu que hagis rebut o completa el formulari i contactarem amb tu per comentar i planificar les fases i calendari de les activitats.

Torni’t una empresa neutra de carboni – ONG accions climàtiques

Com sabeu, el Pla nacional d’adaptació al canvi climàtic descriu els reptes i les obligacions a què s’enfronta la societat davant el fenomen del canvi climàtic.

Juntament amb les institucions europees i globals, Espanya ha signat una declaració adoptant el pla per facilitar l’objectiu de reduccions de Diòxid de Carboni (CO2) el 2030 i el 2050.

El Diòxid de carboni ( Gas d’efecte hivernacle) té l’origen en diverses fonts, entre elles, l’energia necessària per a la realització de l’activitat ja sigui el consum d’energia elèctrica, energies fòssils com el petroli, el gas, etc. Així com els desplaçaments realitzats a la cadena d’aprovisionament (compres de béns) per proveir l’empresa dels seus productes.

Objectius reducció CO2

Pel 2030 s’ha acordat que hauran de reduir fins al 55% de les emissions de Carboni i per al 2050 fins al 100%. Aquests objectius poden variar segons l’evolució de la crisi climàtica

Amb l’objectiu d’ajudar ciutadans, professionals i pimes, múltiples organitzacions s’han llançat en plans ambiciosos amb registres voluntaris per reduir el CO2 en tres àmbits principals i per sectors .

• Càlcul: Mesurar el CO2 que generem com a ciutadans, professionals o empreses
    • Reduzco: Planificar accions per reduir l’emissió del CO2 generat
    • Compens: En no poder reduir més planifico accions d’absorció de CO2 per altres mitjans (Ex: solucions naturals)

Els nostres serveis gratuïts de suport al canvi climàtic són